torsdag 31 maj 2007

Modeblogg

Jag har noterat ytterligare en sak när jag bloggar runt i cyber space;
Det är vanligt förekommande, speciellt bland kvinnliga bloggare, att man tar ett kort på sig själv och "dagens outfit" för att sedan berätta vad man har på sig.

Typ;
"tröja: acne, blus: h&m, örhängen: vintage".

Så här kommer veckans outfit:
måndag: jeans: ?, sladdrig top: HåÄm, skor: röda converse
tisdag: jeans: ?, sladdrig top: HåÄm, skor: röda converse
onsdag: jeans: ?, sladdrig top: HåÄm, skor: röda converse
torsdag: jeans: ?, sladdrig top: HåÄm, skor: röda converse
fredag: jeans: ?, sladdrig top: HåÄm, skor: röda converse
lördag: jeans: ?, sladdrig och nopprig top: HåÄm, skor: röda converse
söndag: jeans: ?, sladdrig top: HåÄm, skor: röda converse

Deprimerande, eller hur?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Emanuel Karlsten sa...

Jag håller med ovanstående ;)

Klockren post, för övrigt!

Patricia sa...

Jo, det kanske skulle vara dags för en ny top...och nu behöver jag inte leta längre. Rodrigo, ro hit med en t-shirt, pronto!

Z sa...

jag skrattade så jag nästan trillade av stolen.
:) :)
Modebloggar går bort. Fetbort.
Egentligen är de nog förklädda JAG-bloggar eller jag är så snygg-bloggar