söndag 7 september 2008

I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut...

I natt drömde jag om Anna som i Annas kaos.

Jag skulle hem till henne i Nacka och låna en grej och jag var skitskraj. Anledningen till min starka fruktan inför mötet var att jag var rädd att hon skulle komma på att jag bloggar och att jag inte länkar till henne i min blogglista.
I drömmen ringde jag på, hon öppnade och jag vet att jag slogs utav att lägenheten var så ljus. Hon gick för att hämta prylen jag skulle låna. Jag var rädd och höll andan.
Slut.

Ingen dansk skalle. Ingenting. Bara ljus och en vänlig människa som ville låna ut en pryl.

Eller så dog jag där och då. Jag såg ljuset och avled i kungliga Nacka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!

Det tog ett tag innan jag vågade kommentera hos Anna. Man har ju respekt för Fru Kaos!

Patricia sa...

Hon rockar!

Kaos-Anna sa...

Sådan är jag ;-)

Och detta ser jag först nu liksom.