tisdag 30 september 2008

E-post från Johan

Idag fick jag ett mejl från en god liten vän. Han är av den genomärliga sorten och det uppskattar jag. Han har hittat till min blogg och skrev så här om den i sitt mejl:

"Genom extremt långa omvägar hamnade jag på P:s blogg idag och läste några rader och ja, vad ska man säga. Jag kan tänka mig att det kvinnliga släktet hänger på din blogg och dividierar ditten och datten. Men lite jag läste var faktiskt ganska roligt."

Väljer att inte kommentera det vidare. Väljer dock att ta det som en komplimang.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Säkert en trevlig kille, men han påminner mig om äldre damer som aaaldrig läser skvaller 'annat än hos frissan'. Om nu kvinnor är så underliga, ta chansen att lära nåt om dom då, skulle ju kunna va en bra strategi framöver i livet.

Patricia sa...

Män har mycket att lära av oss då vi oftast har rätt.