tisdag 22 januari 2008

Jasså ,jasså, jaha...

Nyheter för mig i alla fall:

1. I flera år har jag trott att Richard Herrey (han är den som för alltid kommer att ha mitt idolhjärta) körde vänster fil. Och jag har glatt spätt på detta rykte eller vad man ska kalla det. Men nu har Richards fru kollapsat...så I guess not.

2. Om du köper en lampa på IKEA som det ska vara en halogenlampa i så medföljer det en sugpropp som du kan sätta dit glödlampan med. För alla vet vi att fingeravtryck och halogenlampor...nej, nej. High five Ingvar!

5 kommentarer:

Emanuel Karlsten sa...

Vadå? Varför får det inte vara fingeravtryck?

Patricia sa...

De bränner fast...fingerfett...hajar du?

[attle] sa...

ang richard så känns han inte så fjollig, tycker jag. Fast det hade lika gärna kunnat vara så.
ang lampan så har jag hört att livslängden förkortas av fingerfettet...? Fast det kanske stämmer lika mycket som att man kan dö om man sväljer ett tuggummi (som sas när jag var liten)

Anonym sa...

Jag trodde precis som du om Richard Herrey och spred också ryktet vidare till jag blev emotsagd förra veckan. Så jag kollade upp det på nätet och blev något förvånad över att upptäcka att han är gift med Marie sen länge...

Frågan är hur många fler som tror som vi? En stor sifoundersökning eller liknande borde genomföras

Patricia sa...

Jag håller med! Men nu får ju de hundratals människor som dagligen läser min blogg veta sanningen...not.