tisdag 15 januari 2008

Jag är rik

Jag har två auktioner på gång på Tradera. Mina första. Just nu är det en som har lagt bud på varje auktion. Jag har hittills tjänat 40 kronor. När Tradera har fått sina pengar har jag i nuläget 38 kronor att sätta sprätt på. Trettioåtta kronor...det svindlar. Jag funderar på hur jag ska förvalta denna extrainkomst:

- Resa till SOLEN!
- Köpa en diskmaskin.
- Bjuda på retrotextilier på Tradera.
- Ta tåget till Stockholm och ge skolministern på moppo och passa på att gå till Livrustkammaren när jag ändå är i korkarna.
- Köpa en lägenhet i Gamla Stan eller i Spanien.




Jag sa aldrig hur långt mitt uppehåll skulle bli.

3 kommentarer:

CATOVENTURE sa...

Eller ta en latte på Mocco på Nybrogatan.

Patricia sa...

Pengarna ska nog räcka till det också.

[attle] sa...

shit. Tradera is the shit alltså.