söndag 17 februari 2008

Bättre lycka (och låt?) nästa gång

- Upprörda läsare har hört av sig till Expressen; de kom inte fram när de skulle rösta på Carola (inte Andreas då eller?)
- En "journalist" på ovannämnda blaska undrar om hela svenska folket har blivit tondövt.
- Det spekuleras i om Carolas (inte Andreas) fans trodde att de var så säkra att de inte ens brydde sig om att rösta.

Ja, jag vet inte men det var faktiskt uppfriskande. Jag tycker varken eller om Carola. Jag tycker att Rongedals låt var sådär. Jag är urtrött på Sanna Nielsen.
Men det är uppfriskande att förhandsfavoriterna får kämpa sig till Globen, om de nu tar sig vidare. Det är kul med schlagerskrällar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag glömd helt bort att titta och konstigt nog går livet vidare ändå!

Patricia sa...

Jag såg inte första deltävlingen, och som sagt så går livet vidare ändå...fast jag hade bra gärna sett Christer...men vad heter han nu igen..han med Vikingarna? Nåval, jag hade bra gärna sett hans dansnummer...tror jag.

Z sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.