måndag 13 augusti 2007

Förakt

Å, hon provar alltså en t-shirt i rosa polyester och matchar det med silvertights.
Å, här kan jag alltså beskåda de väskor hon vill köpa, men inte kan på grund utav det låga studiemedel som betalas ut till dagens högstadieelever.
Å, här kan jag alltså se bilder på hur han har sytt världens fluffigaste diadem.
Å, här tar någon kort på sig själv i en provhytt iförd diverse olika klädkombinationer.
Å, här är det kort på tidningen Elles alla nummer genom tiderna.
Å, hon fyndade alltså kornblå jeans på rean.
Å, hon har köpt ett par gula boots gjorda i kork.
Å, jag måste nog gå och ta något lugnande.




Nej, det är inte jag på bilden. För det första är jag brunett (bitter? Ja, lite), jag äger endast en klänning (två om man räknar den lila med blå cirklar på) och den är svart. Jag har en kropp som överlevt två graviditeter och femhundratvå förlossningar. Jag äger inte en sådan byrå som framgår av bilden.

2 kommentarer:

Z sa...

Jag ska snart, efter veckolånga Budapestresan (åker på torsdag) blogga så in i bomben om Dagens Outfit!. Fast det blir inte precis någon modeoutfit, utan mer historiskt och enkelt.

Ledning:
Käpp/stav ingår i den klassiska munderingen.

Patricia sa...

Oh, ser med spänning fram emot detta! Häv a najs tripp.