söndag 12 augusti 2007

Festlighet 2

Så var den andra i raden utav festligheter avklarad. Trevligt! Vi har gjort Örebro tur och retur idag. Värdelös väg. Bra fram till Mjölby; E4 men sedan...uj, uj. Vägen blir bara smalare och smalare och kantas utav mer och mer fartkameror.

Men å andra sidan får man se mycket.
Till exempel så har jag äntligen hittat ett gatukök som inte kräver tidsbokning utan det är bara att droppa in. Det var sannerligen på tiden!

Vi har passerat Berslagsdiagonalen. Det måste ju vara ungefär samma känsla man upplever när man passerar ekvatorn.

Jag har lyssnat på p4 och insett att jag faktiskt hatar banjomusik.

Jag funderar på att engagera mig politiskt av den enkla anledningen att jag vill kunna förbjuda husvagnsekipage på vägarna.

En stor och bitter dag på något vis.

Inga kommentarer: