söndag 31 augusti 2008

Trädgårdsdiktator vs Städdiktator


Det vi fajtas mest om är hemma är just städningen. Vi har olika sätt att se på städning och jag hävdar givetvis att mitt sätt är det rätta.
Igår kom vi fram till att jag kan inte engagera mig i trädgården för jag är fast inne i huset för att han är ute i trädgården och maken menar att han är fast i trädgården för att jag är inne i huset.

Men det är ju inte ett problem så länge till. Jag menar, när tar trädgårdssäsongen slut? Oktober?

3 kommentarer:

Ting sa...

Exakt!
Då är ju problemet löst!
Hur ska han krångla sig ur det då?
Hahaha!

Anonym sa...

Byt vetja - hellre frisk luft än dammråttor!!

Patricia sa...

Ting; he, he, he. Han kan aldrig krångla sig ur det här. Han menar dock att trädgårdssäsongen aldrig tar slut. Så då kanske han har krånglat sig ur det i alla fall...?

Trollemor; Låter som en bra idé tycker jag. Men hur ska jag lura i honom att vi ska byta? Jag får säga att jag sett en mördarsnigel lika stor som hans underarm. Det borde göra susen.