onsdag 6 augusti 2008

Jag har målat in mig i ett ironiskt hörn

Jag gillar att blogga. Verkligen. Det är ingen tung börda. 

Men jag har målat in mig i ett hörn genom att bloggen blivit ytlig och så ville jag ha det från första början.

Det går inte att gå djupare, om jag nu skulle ha det behovet, då det är för många som jag känner som läser Amalia med Grisarna (namnet är helt kört men det var mitt i natten när jag av blogger.com blev ombedd att sätta en rubrik på bloggaset) och jag vill inte bli konfronterad med det jag skrivit. Vad göra? Jag har en liten plan...

Jag är trött...så nu går jag och lägger mig och löser korsord.

5 kommentarer:

Ting sa...

Vet du.
Bloggen är din.
Det går att byta namn, tror jag.
Och det går att ändra riktning på innehållet.
Om du vill ha oss kvar.
Jag är gärna med på nya djupheter eller fler ytligheter.
Eller så startar du bara en ny blogg.
Och lämnar allt gammalt bakom dig, blir anonym och skriver precis som du vill.

Fast det hade du räknat ut själv va? ;O)

Inte lämna oss!!!

Anonym sa...

Och jag vill ha adressen till den nya bloggen du väljer att göra så!

Jag tycker också att jag ändrar riktning på min blogg titt som tätt. Ibland är det jag skriver så aptråkig att jag funderar på att lägga ner. Sen rätt som det är så blir det lite roligare igen.

Anonym sa...

Ännu en som förlorat fotfästet i ironiträsket. Början på slutet if you ask me...

Patricia sa...

Ting och Annica, min man tycker att jag ska fortsätta här precis som vanligt. Men om jag flyttar så talar jag om det för er.

Göte B, vet du att jag kommer att sakna din blogg? Det är alldeles för många bra manliga bloggare som lagt av på sistone.

Anonym sa...

Jag kan förstå lite hur du menar, det är lite delat när man plötsligt ser ett bekant namn i listan, men tror du inte att folk klarar ev ämnesbyten? Du kanske rentav får en ännu bättre, annorlunda relation till någon. Tittar in ibland och fortsätter gärna läsa vilket du nu bestämmer dig för.