fredag 11 april 2008

Äntligen fredag...eller?

So far har detta varit en halvkul dag. Vaknar genomförkyld. Jag hade planerat att plugga men insåg att jag var tvungen att få undan brådskande saker på jobbet. Administrativa saker förstås. Det gick bra till en början. När jag så skulle skriva ut 120 kopior tog laserpatronerna slut. Jag har glömt beställa...Så nu ligger allting halvfärdigt on hold. Mycket ostimulerande.

Mitt i allt blir en vän missförstådd och anklagad för att stå upp för incest. Jag var en utav de som missförstod och anklagade. Så nu har jag dåligt samvete för att jag faktiskt kunde tro något sådant.

Jag har köpt alldeles för mycket revbensspjäll. Gick hem med ett halvt kadaver från Tempo.

Jag ser ut som en Beatles medlem i håret och skulle nog behöva klippa mig. Ja,för mig är det någonting negativt att som 34-årig kvinna se ut som en Beatles medlem i håret då det begav sig på 60- talet och de var män.

Nu ska jag snyta mig, dricka vatten och gå en promenad med 8- åringen. Förhoppningsvis fryser jag inte ihjäl.

Den goda nyheten är att jag har åtminstone inte fjärtat i offentlighetens ljus idag.

Inga kommentarer: