måndag 2 juni 2008

På torsdag säger det "KNAK, BRAK, KRASCH, SCRUNCH"

Jag ska dra ut en visdomstand på torsdag...jag är en smula ängslig inför detta. Jag googlade på "dra ut visdomstand" och hittade följande beskrivning:

Det som är smaskigt är om dom måste söndra din tand för att få bort den. "KNAK BRAK KRASCH SCRUNCH" ekar det i ditt huvud. Allt är med bedövning, så det gör ont först efteråt. Man slår in ett mejselliknande verktyg i tanden och så bääännnnder man tills det säger "KRACK". Det är fantastiskt vad ens käke kan hålla... Så tar man till tången och krasar sönder dom mindre bitarna "KRRAS kras kras.

Varför känns det inte bättre?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kom ihåg för allt i världen att be å få med dig en liten plastspruta med metallpip så du kan spola rent i hålet som blir sen! INTE kul när all mat envisas med att fastna där du inte kan borsta med tandborsten.

Lite visdomsord på vägen bara, vet vad som väntar. /Eva - opererat bort två visdomständer.

Patricia sa...

*svimmar*

Anonym sa...

Blev förträffligt bra peptalk från min sida känns det som... /Eva

Patricia sa...

Det var ett förträffligt peptalk. Jag har också fått veta vad kalaset kostar; 2425 kronor!!!! *svimmar*

Anonym sa...

Då får man hoppas det blir en riktigt hög timpeng (ja alltså att det går snabbt)

Ting sa...

Lycka till i dag!
Det går säkert jättebra!