fredag 1 juni 2007

Talang är avgjort.



Så, om jag har förstått det hela rätt så var det Zhilla och Totte som gick och kammade hem 1 miljon kronor i talang 2007.

- Så du pratar alltså med munnen stängd? Och låtsas att det är handdockan som pratar? Ja...ja...jodå men så att...Har du hört talas om den där snubben som trollade bort en kvinna och att det visade sig att hon hamnat i toppen på Eifeltornet för att sedan trollas tillbaka i form av en duva som tillslut blev till snö som regnade ner och bildade en snögubbe och inuti den visade det sig att kvinnans gamla klasskompis från lågstadiet bodde tillsammans med sina åtta barn som tillsammans bildade bokstaven K som i Kassandra och det visade sig vara namnet på kvinnan som blivit duva som blivit snö....Inte? Nä, nä.... men jodå så att...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hola!
Nu har även jag hittat hit. Med hjälp av min svägerska...
Underhållande att läsa! Mkt! Saknar dig Pat!
Kram Empsy

Patricia sa...

Hola! Como estas? När kommer du hem? Ät en empanadas åt mig så ä ru gullig!

Anonym sa...

Jag kan äta två om du vill. Vi får slå våra hjärnor ihop nån afton och baka till dte hemma i Suecia. Kommer hem den 28e. Sen lär jag nog befinna mig i söder runt den 9e juli. Ska bli latj! Hitta på nåt kanske?