onsdag 20 juni 2007

En butler, tack!

Kära Kassandra,
Jag är en tvåbarnsmor på 32 år som har ett problem. Jag hinner aldrig med att städa vårt hem. Vad ska jag göra?

Med soliga hälsningar "mamma till två"


Hej "mamma till två"!
Tack för ditt rörande brev. Alla på redaktionen grät nät vi läste om ditt livsöde. Som du märker har vi kortat ner ditt brev något på grund utav utrymme. Men jag har valt ut det viktigaste.
Det är en svår och ovanlig situation du har hamnat i och jag förstår att det måste vara tufft för dig och din familj.
Det viktiga är att ni pratar med varandra och löser det inom familjen.
Personligen har jag anlitat hushållsnäratjänster. Det kanske kan vara en lösning.
Lycka till. Jag hejar på dig.

Kassandra



Jag behöver en butler utrustad med högtryckstvätt, och det nu!

Inga kommentarer: