måndag 11 juni 2007

Blodigt sår vs. Sprayplåster



*Kvinna ute och motionerar sina magmuskler i skogen bland stock och sten.*

*Ritch*

- Oh no, jag tokblöder på benet...vad göra nu? Måste kanske sys...eller nä...men vänta jag har ju mitt sprayplåster här i fickan.
*pchhhhyyyyyy*
-Så där ja! Som ny.

*Gör tvåtusenfemtio sit- ups.*

Å, jag svimmar. Det låter så vidrigt. Never in my life att jag skulle spraya plåster på ett blodigt sår.
Hur ser det ut? Som en transparent hinna eller blir det ett riktigt plåster med Bamse på?

Snart kan man kanske spraya på sitt eget gips när man brutit benet. Ett färdigt gips med vitsiga hälsningar på.

2 kommentarer:

Emanuel Karlsten sa...

Jag blir ju jättenyfiken och kommer givetvis köpa en flarra!
Får du pengar för att skriva det här?

Patricia sa...

Nej. Jag får inte ens ett plåster.