torsdag 3 september 2009

Varning för Rolf!

Nu cirkulerar följande status på Facebook:

Godkänn inte en Rolf Ingdahl Jensen som vän!!!!! Han är en hacker. Om dina vänner tillför honom till sina listor kan han ockå hitta dig och hacka dina Data ID. Kopiera detta meddelande och skriv den som status så alla dina vänner kan se och kopiera det!!!!

Så här är det, jag behöver inte en sådan varning. Varför? Jo, för om en Rolf Ingdahl Jensen vill adda mig på Facebook så skulle jag inte göra det. Vaddå? Vet jag redan innan att han är en hacker? Är det jag som är Rolf Ingdahl Jensen?
Nej, men regel nummer ett: Jag känner ingen Rolf Ingdahl Jensen. Mig veterligen är det inte heller världens vanligaste namn och inte så många känner en Rolf Ingdahl Jensen.

MAN ACCEPTERAR INTE FÖRFRÅGNINGAR FRÅN FOLK MAN INTE KÄNNER! Vilka är ni som gör det? Internetvettet är så lågt, så lågt.

3 kommentarer:

Emilie sa...

Om det hade funnits en "LIKE" knapp här på bloggen så hade jag tryckt på den nu...

Anonym sa...

Rolf Ingdahl Jensen är tydligen en Hoax! Händer titt som tätt att folk startar rykten och hittar på på nätet!

Jonas sa...

Precis, hoax. Dvs själva varningen är en bluff. Kolla t ex http://www.webwoman.dk/stakkels-rolf-ingdahl-jensen-pa-facebook/